Translate

28 Mayıs 2015 Perşembe

BİLİNDİK BİR SİTEM

  Bir hüzün, bir efkar.. Hadi gel başa sar, tamamla, bitir. Sonra yeniden ve yeniden aynı yerde, bir çay içimlik sürede aşık ol. Atamadığın sevgiyi kalbinde önce öfkeye sonra kine dönüştür. Biraz zaman geçsin bir kaç dal sigara iç, bir iki bardakta çay. Tekrar sevmeye başla sonra. Ne kin kalsın ne öfke. Nasıl bir düzendir bu? Daha ne kadar sürer bu canına yandığımın kısır döngüsü?
  Seni hayatımdan çıkarmayı kafaya koydum da kalbime hala bu denli yayılıp yüzsüzlük yapmana sebep ne? Bittiği yerde bırakıp ardına bakmayan bendim. Bir o kadarda bitmesin diye çırpınan. Bunlar değilde insanın canını yakan hani şu hep bahsettiğin dürüstlük var ya onu bulamamak sende. İnanmak ve yanılmak desem anlarsın bence. Her derdin devası her sorunun bir çözümü vardır. Kaçmakla kaçamazsın gözlerin kalır, aklın kalır. Niye kaçtın da savaşmadın diye sormak benim hakkımdır! Senin haddine düşmez yargılamak. Yargılanamayacak kadar çok sevdim. Bunu sende çok iyi bilirdin. Vicdan yapmamak için dönüp nasıl dersin sen gittin sen istedin. Kalsam gözlerinde ki soğukluğa katlanmak bana zulüm olmaz mıydı? Seviyorsa yaşadıklarımı haklı çıkaracak elinde hangi suçlama vardı?
Çayı biraz hüzünlü kısmından ve en koyusundan içmeli artık. Olmadı işte.Olmaz! Bu işin, sevmelerin, üzülmelerin, gülmelerin, seni düşleyip beklemenin tadı kaçtı. Allah'a ısmarladık...

1 yorum:

  1. kalbime hala bu denli yayılıp yüzsüzlük yapmana sebep ne?

    YanıtlaSil