Translate

18 Mayıs 2015 Pazartesi

İYİSİNDEN.. 'İYİSİN SEN'

  Ne dosttan vefa gördük ne yardan. Oysa değil miydi ki vefa; dostluğun asaletine, bir dua sonrası verilen sözlere, hayallere ihanet katmamaktır. Ama haklısınız.. Kötü olmuşsunuz sizde, kötü yapmışlar sizi de işte... İnsanlara ne güveniniz kalmış ne acımanız. Taştan olmuş kalbiniz. İnsanlığınız ise merhametinizin yettiği yere kadarmış...
  Ben kötü olduysam kötü olanadır. İyiye iyiyimdir özümde. Kötüye iyilik er kişinin hakkı dediysek de bu zamanın şartlarında enayilik sayarlar bunu. Siz yinede özünüzü koyun ortaya. Neyseniz o olun. Her gün değişiyor dünya deseler de güneş aynı yerden doğuyor, güller çok güzel kokuyor, papatyalar hala beyaz ve biz hala insanız bir ton yazılı kağıt üstünde. Kanunen, hukuken insanız işte. Vicdanen bilmem ki neyiz..? Her şeye, her kötüye, her vicdansıza ve her vefasıza inat.. Batsın bu dünya desem fayda yok düzelecekse bir ucundan da ben tutacağım işte. Ateşe su taşıyan karınca misali. Ne merhametimi kaybedeceğim ne vicdanımı, ne insanlığımı alabilirler elimden ne de iyilik merakımı.  "Etmiyorum ulan! Canımı yakan hiç kimseye hakkımı helal etmiyorum! Sizin canınız kıymetli de bizim ki patlıcan mı ulan? Öbür dünya da hepinizden alacağım olsun!" demişliğim de vardır elbet. Öfkem dilime bulaşsa da kalbim aynı kalacaktır. Papatyanın beyazı, güllerin kokusu ve güneşin doğuşu gibi...

2 yorum:

  1. güzel bir yazı arkadaşım ...sende darbe yiyenlerdensin benim gibi...çıkarsız davranıp başkalarının çıkarlarına kurban gidenlerden yani...Biz böleyiz en doğru olan onları hayatımızdan cıkarmak..ben yaptım çok iyi oldu

    YanıtlaSil