Translate

9 Mayıs 2015 Cumartesi

ÖYLE çok ŞEY VAR Kİ İÇİMDE..



Anlatmak istediğim çok şey var aslında. Gönlümün yıkık dökük yerlerinden mi anlatsam bir parça. Yoksa en keyifli yerinden, atlıkarıncaya binmiş çocukların sevinci gibi hak edilmiş, masumca olan neşemden mi anlatsam biraz. İnsanoğluyuz sonuçta, her duygu bize münhasır.

Ben hepsini yaşadım ve yaşıyorum. Hafızamdan silinmeyen anıların acısı ve yeni günlerin neşesi var içimde. Pişmanlığım da çok iyikilerim de. Sevgim de çok nefretim de. Neşem de çok kederim de. Çokluğu sevmem aslında. Benim çoklarım azdır. Çok yaşayamam hiç bir şeyi. Çok gülemem mesela, çok ağlayamam, çok nefret edemem, çok yiyemem, çok gidemem, çok şey bilmem. Çok derken bile fazla gelir çok cümlelerime. Yalnızca bir kere çok demek bile az geldi benim için. Çok seviyorum demek anlatmaya yetmedi o çokluğu. Çokların bile az geleceği bir çoklukta sevdim işte.

Çok yaşa deriz ya hani. O hiç çok yaşa demezdi. Galiba o da çoğu sevmezdi. Benden daha tecrübeliydi çoklar konusunda. Bu yüzden benim gibi tökezlemedi. Çok sevmedi!

Siz ÇOK sevin emin olunca, ÇOK gülün unutulamayacak anılarınızda , ÇOK ağlayın yine unutmamak için, ÇOK nefret edin hatta, sizi üzeni silin, ÇOK konuşun, siz konuşun, kimsenin yalanını dinlemeyin... Hayat azla da çokla da bitecekse., en çok nasıl mutlu olacaksanız öyle yapın. Birde son olarak kendinize çook iyi bakın....

6 yorum:

  1. Kalemi yüreğimle tutmaya bir başlasam doktor.. Anlatılacak çok şey var ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutma diyen yoktur herhalde :) Sen anlatırsın, bizler de buralardayız işte :)

      Sil
    2. :) siz olmasanız kalem kelamdan anlamazdı herhalde

      Sil
  2. Yüreğinize sağlık.Her zaman yazın hic birakmayin,bizimde ruhumuz doysun ☺
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bunu duymak çok güzel hissettirdi ^_^

      Sil