Translate

21 Mayıs 2015 Perşembe

SORULAMAMIŞ SORULAR

 
Bunu sana yazıyorum bugün. Beni gör, duy, dinle isterim. Oku, bil, anla isterim. Yoldan dönen, sevmekten vazgeçen ben değildim. İncindim.. Sonra öfkelendim.. Bende aynı işte cevapsız soruların boğuculuğu içindeyim..
  Nasıl dönülür şimdi bu yoldan? Nasıl gelinir yeniden sana? Sen neredesin? Nerede bıraktın beni? Sonra alıp nereye koydun? Ne vakit vazgeçtin sevmekten? Ne zamandır gönlün böyle kolay soğur oldu? Benim içimde yangın varken sana nasıl kıvılcım sıçramadı? Ne diye gözlerimden uzaklaştı gözlerin? Ne yaptım da böyle yordun yıprattın, hayallerimi yıktın da yarı yolda bıraktın? Nerede eksiklik vardı neyi fazla kaçırdım? Düzelmez miydi ki öylece kestirip attın? Kolaydı sana madem ben niye bunca kor içinde kaldım? Ne oldu sonumuz? Nereye vardık şimdi? Ben hala dardayım. Gel nerede isen bul beni, fazla uzağa gidemedim...

4 yorum:

  1. Ne zaman yazdın,yaşadıklarını mı yazdın,için neden bu kadar kırgın,kimbilir kaç yaşındasın.Hayat tüketenler ve tükenenlerden ibaret gibi görünse de umudunu yitirme hiç..Çoook güzel yazmışsın yavrum.Ben yavrum dedikçe bana ''Kaç yaşındasınız ''diyorlar hep.Ben seni yormadan yazayım,altmış dört yaşındayım.Ama benim yaşımın biraz alt ve üstünde hiç arkadaşım yok ,olsa da onlarla konuşacak sıradan sözlerle yetinecek tarzım ve apayrı,temiz sevgilerden başkaca hiçbirşeye ihtiyacım yok.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi geldi yazdıklarınız teşekkür ederim ^_^ Sizinle sohbet etmeyi isterim. Burda gördüğünüz yazıları yazmak beni rahatlatıyor. Gerçek hayatta kimsenin bu denli yıprandığımı bilmesine asla müsade etmiycem. Ben güçlüyüm ^_^

      Sil
  2. Doğru yavrum tabii ki güçlüsün,kimsenin yaşadıklarını bilmesi gerekmez.Yaşadıklarımız ,zaman zaman onları içimizden fışkırtma ihtiyacı hissettirse de yaşamaktan ve kabullenmekten öte bize güç verirler.Eğer benim bloğuma bakma fırsatın olursa ki sevinirim,hayatın her yaşta anlamlı ve yaşamaya değer olduğunu göreceksin.İsyanlarımı,kayıplarımı ve tüm bunlara rağmen hala yaşama tutunmaya çalıştığımı göreceksin.Sen benim için taze bir umut oldun,ben de senin için hala güçlü olmayı terketmeyecek hayata tutunan bir yürek örneği olayım.Günün ve tüm yaşadıkların güzel olsun yavrum.Hoşcakal.Bir hafta uzaklara gidiyorum.Dönüşte görüşmek üzere.Seni tanıdığıma daha doğrusu birbirimizi farkettiğimize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Sizin bu sorularınız olmasa aşk olurmuydu diye düşünüyorum

    YanıtlaSil