Translate

8 Temmuz 2015 Çarşamba

AÇIKLAMA

Bugün düz bir yazı yazacağım birazcık. Açıklama yapacağım diyelim. İçimi döktüğüm geçmiş yazılarım paylaşım tarihlerinden çok daha öncesinde kaleme alınmışlardı. Blog u açtığımda tanımadığım insanların beni, duygularımı ve yazdıklarımı önemseyeceğini tahmin etmiyordum. Yazılarımı paylaştım.  Gözümün önünde olsunlar ki unutmayım istedim. Neler olup bittiğini, ne hissettiğimi, öfkemi, kinimi soğutmamak istemiştim. Ama anladım ki ben bunu çoktan aşmışım. Sadece roman yazan bir yazar gibi karaktere bürünmüşüm. Karakter kendim değilmişim. Ben sadece yazanmışım. Yazmayı sevenmişim. Yaşadığım, hissettiğim, yazılarda ki hüzün bende mevcut değilmiş. Artık kalmamış içimde,bunu fark ettim. Ve artık yazılarımın bundan sonra sadece birer kurgu, güzel birer hikaye olduğunu bilerek okursanız sevinirim. Teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder