Translate

10 Temmuz 2015 Cuma

AŞKIN İLK'İ

 Ben bu pencerenin başında bilmem kaçıncı kez oturuyorum.  Bazen geçmişi düşünüyorum. Güzel anılarımı. Lise yıllarımı. Lise de millet ergenlik yaşarken ben kendi halimde sessiz sedasız etliye sütlüye karışmazdım. Bir de o zamanlar platonik aşıktım. Bilirsiniz hani şu dizilerde ki gibi. 
  
  Uzun palto giyer gelirdi okula baş kahramanımız. Aynı sınıftaydık. Senenin başından sonuna kadar hatta bir sonra ki seneye kadar keşke beni sevse diye dualar etmiştim. Bilmiyordum meğer ülkücüymüş ağır ağabeyimiz. Ona tersmiş böyle şeyler daha mühim işlerin peşindeymiş. Bana böyle demişlerdi bir kaç ismini hatırlamadığım gereksiz. Bir senenin sonunda öğrendim aşıkmış, oda beni sevmiş. Ne çok susardım yanında, kalbimi yerinden çıkacak sanırdım. O kadar başka biriydi ki benim için, bir şehri baştan sona onu görmek için adımlardım. Tüm okulun yengesi olmuştuk bir de. Sonra ne mi oldu nasıl mı bitti derseniz. Ben bıraktım.. daha yakışıklı daha zeki daha popüler bir adam için onu öylece ortada. Yani sorsanız herkes bunu anlatırdı size. 

  Sonunu anlatayım , hikayenin aslını. Çok sev, çok güven, onu kalbinde öyle bir yere koy, gözünde o kadar büyüt, sevgin kadar kocaman bir saygı duy her şeyine, sonra daha ilk defa sevgilisi olmuş tedirgin ürkek ve aşık bir genç kız olarak karşında ki adam seni gelsin öpsün. Beklemezsiniz ki, korkarsınız, nereden bileceksiniz o yaşta hem daha çok masum çok safsınız. Sonra bir daha kimseyi ne gözünüzde o kadar büyütür ne o kadar dört dörtlük olduğunu düşünür ne de sonuna kadar güvenirsiniz. Sonuçta erkektir işte. 
  ilk ve son arasında hangisi daha çok önemlidir sizce. Yani unutulmaz mı ilk aşklar dersiniz? Ama sonundayız işte, besbelli her şeyin en sonunda...

2 yorum:

  1. En güzeli ne biliyormusun ?,şiir mükemmel.Diğer yazında yorumum var,beddua etmişsin orda ve sana yürekten katılmıştım.Hanım olduğunu daha anlıyamamıştım ama biz,sen,hepimiz bir şekilde erkeklerin olgunluğa bir türlü erişemiyeceği evrelerinin akıllarınca piyonlarıyız.Ama piyonsuz satranç oynanmaz.O kadar da salaktır bazıları.Okuyucun olacağım,ama okunmak da isterim.Sevgiler ismini bilmediğim kızım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Sizin yorumlariniz bana gercekten iyi geliyor. Teşekkürler... ^_^

    YanıtlaSil