Translate

8 Temmuz 2015 Çarşamba

İNSANLAR KÖTÜ

  Sonradan alışıyor insan. Zaman merhem mi yaraya yoksa daha çok yarayı deşen bir hançer mi misalen? Sonradan anlıyor insan. Zaman boşa akıp geçerken bir atım atmamanın geride kalmak olduğunu öğreniyor insan. Adım atarken hatırlıyor  bu yolu, bu dönemeci, bu adamı ve bu yarayı... Biliyorum ben. Ben gördüm, ben yaşadım hepsini... Yeniden ve yeniden. Bir eşek aynı çukura iki defa düşmez derlerken, bilmiyorum kaçıncı çukur. Evet bahsi geçen eşek benim ya da sen...Yaşamadım diye yalanlamak neye çare. Hepimize rastlar kötülük, kötü gün, kötü an.. Kötü olan biz oluruz bir de sonradan. Sonradan alışıyor insan... Kötüye, kötü olana ve kötü olmaya çoğu zaman.
  Biraz büyümüş hissediyorsun. Yenilmiş çıktığın sevmeler den kaçar olup bir celsede mutluluğa inanıyorsun. Doğru nokta burası. Yani bence.. Sence nasıldır bilmem. İnsanoğlu nankördür bak bunu bilirim. Bencildir. Merhametsiz, vicdansız, anlayışsız, saygısız... Bir çok sıfat sayabilirim. Hep mi kötüdür bu insanlar derseniz; Evet. Sonunda mutlaka kötüdürler. Bir yerden sonra mutlaka...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder